Antligen en dator igen...

Hejsan Allihop dar hemma!

Nu har vi slitit mycket hart i flera veckor utan ledigt, sa var jattesnalla chef Saeid har belonat oss med en liten utflykt, vi skulle till Universal Studios idag, men under morgonen sade han till oss att kolla pa tv:n... Universal Studios har brunnit i flera timmar under morgonen och de kommer inte att ha oppet idag... Just var tur....

Istallet tog han med oss till Six Flags Magic Mountain, en jattestor nojespark med berg-o-dal-banor som kan skramma vem som helst... Chicken som jag ar sa har jag bara akt de mindre laskiga... 

Livet pa garden rullar pa, mycket att gora varje dag... Har om dagen kom var nya kollega fran Sverige, hon heter Ellen och ar fran Goteborg, tillsammans har vi blivit ett bra team... Just nu delar vi ocksa hus med en tysk som heter Heiko, kul kille som vill alla val men ibland har lite haftigt humor gallande stadning, disk och soptomning...

Vadret har ar ungefar som svensk sommar, det ar lite svalare upp mot bergen dar vi bor an vad det ar i stan... Jag har hort ryktet om att ni har det stralande varm och skont hemma... Lite avis pa mamma och pappa som varit pa sjon i helgen... 

Forhoppningsvis sa ska jag skaffa en egen dator snart och da kan jag kanske uppdatera er med lite blider...

Saknar er alla!
Kramar fran en solbrand Carolina (med ett stort fult bitmarke pa hogra axeln fran den sa kallade "Little B", B for Bastard, en unghast som jag numera inte kallar for min kompis) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0