BILDER!!!

Nu har jag kopt dator och hittat ett litet mysigt fik med tradlost internet vilket innebar att jag nu kan lagga pp en massa bilder.....

Vi borjar helt enkelt fran borjan...

Har bor jag i ett litet sott hus med tva rum och kok...



Vardagsrum med rosa skinnsoffa och mysig braskamin...


och fin utsikt fran fonstret ner over hagarna och stallet...


...och kok...


...och vart sovrum sa klart...!


Jag bor har tillsammans med Sophie (19, Gavle) och Ellen (23, Goteborg)...


och Hanna (26, Helsingborg) och sa jag forstass...


Vi kor en superlacker bil, en Jeep Commanche -91... vart vralak...


Stallet vi arbetar i hela dagarna ar val pakostat, men kanske inte allt for organinserat...


och alla hastar ar inte snalla som lamm, detta ar den sa kallade "Little B" som jag skrev om tidigare...


Den lilla fritid vi har agnar vi at att skamma bort oss sjalva, jag menar klart man kan halla naglarna snygga med lite fransk manikyr i stallet... dock ar det tokbilligt...


Vi tillbringar lite tid pa stranden nar vi har tid, har spelar Sophie och Hanna strandtennis i solnedgangen...


Dvs nar vi inte har kopt en massa klader som vi manikangar med for varandra...


Eller forsoker installera den teknik vi impulsivt handlat...

Som ni ser sa har vi roligt tillsammans aven om dagarna ar langa, jag kommer att forsoka ladda upp bilder lite oftare nu nar jag har egen dator och hittat vanliga manniskor pa en gratis internetcafe i krokarna...

Ha det stralande sa hors vi snart....

Manga kramar/Carolina
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman!



Äntligen har du stillat vår nyfikenhet, vad kul att se hur det ser ut där borta. Vi visste att du var "hästbiten" sedan du var liten, nu fick vi se det också. Det är sant som de säger att hästar bits fram och sparkar bak, var rädd om dig!



Kramar från Ma och Pa.

2008-06-25 @ 22:01:19
Postat av: Malin

ooh, jag hade inte fattat att ni var så många svenskar. ;) Kul att få se lite bilder och sånt också, men VAR är hästarna? :D



Kramar!

2008-06-25 @ 22:31:58
URL: http://draktand.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Hej kära syster!



Va roligt att se hur du har det! Du var riktigt riktigt fin i din nya klänning! Sötnöt! =)



Pappa har seglat båten till Halmstad med Börje o Göran och mamma kom ner med bil i torsdags. Tog med henne på finfin restaurang på Tylösand och skämde bort henne som födelsedagspresent. =)



Igår hade vi premiär på klubb Moskva. Blev lyckat med 800 besökare och bra drag. Chefen är nöjd och det är ju skönt! Jobbade 19 timmar i sträck, sov sex timmar o har jobbat hela dagen idag. Somnade i sittbrunnen i eftermiddags, du vet ju hur bra man sover i båten!



Pappa har bitit sönder en tand och ska uppsöka en tandläkare imorgon! Sitter nu i båten och tänkte sova här i natt för att kunna vila ut ordentligt. Bor ju i ett läskigt kråkslott annars! Imorgon kommer Mikael ner från GBG, då får vi se vad mamma o pappa tycker! ;)



Ta hand om dig , saknar dig! Mamma o pappa hälsar!

Puss o kram

2008-06-28 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0