Solen steker och svetten rinner...

Hejsan Allihop

Ater igen lovar jag att forsoka battra mig med att skriva, nu har en raddande angel (med internet) flyttat in i huset, sa jag ska verkligen forsoka... dvs om hon lanar ut datorn till mig ;)

Har sliter vi som vanligt med hastarna, min kollega och van (och typ arbetsgivare) har flyttat in till oss i huset, sa nu har vi ett eget litet svenskt kollektiv eftersom tysken har akt hem...

Var pa stranden i sondags.. hmm... det ar nu fem dagar sedan men jag har fortfarande ont i skinnet... illa, men det ar sa det kan bli nar man inte ar forsiktig... Till helgen blir det troligen shopping...
 
Fixade naglarna pa salong for ett tag sedan, trodda aldrig att jag skulle ma sa bra av lite vardagslyx... och idag provade jag sushi for forsta gangen, spannande och faktiskt godare an vad jag trodde...

Vart underbara vralak till bil ar nu antligen fixat, det ar en "supertrendig" Jeep Comanche (tror det var nagot sadant...) fran 91, skitig och bucklig, men den gar stralande bra och drar "nastan" ingen soppa...

I ovrigt jobbar vi hart for att halla hastarna sa fina som mojligt for att kunna salja dem dyrt till bra hem... Troligen tavling i San Fransisko nasta helg... Och forhoppningsvis kommer folet vi vantat pa i en vecka i natt, det sjunde i ar...

Hmm... vet inte riktigt vad jag ska skriva, vad vill ni veta? 

Manga kramar fran en sonderbrand Carolina (med ett extra lager hud pa nasan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0