I morgon bär det av...

Klockan är just nu ganska så tidigt söndag morgon, i morgon vid samma tid sitter jag troligen i blien på väg till Arlanda... På ett sätt har jag fortfarande inte fattat att jag ska åka och på ett annat är jag dödsnervös... Det går förhoppningsvis över snart, jag ska även idag hitta på en massa saker så jag inte hinner tänka på resan...

Från och med i morgon måndag 5/5 så finns jag inte längre att nå på mitt mobiltelefonnummer. Det kommer att gå över till mamma, som ska ha det från och med nu... får väl se vad som händer när jag kommer hem...  Självklart kommer jag att uppdatera mitt nya nummer som jag skaffar i USA här på bloggen...

/Nervös Carolina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0