Nu känns det lite bättre...

Alla dagar är inte bra dagar... Men idag har det varit kanon....!

Solen skiner och det har varit oerhört varmt... Sånt väder som jag trodde att det skulle vara hela tiden i det här landet... Underbart!

Mamma och pappa har i alla fall erkännt att de tycker om mig litegrann... Alltid skönt att höra... Syrran påstår också att hon gillar mig, men bara i smyg... Värmer gott om hjärtat...

Idag har de börjat prata med mig om att stanna kvar, tydligen är det inte alls svårt att få visa i det här landet om man är från europa...  men jag har andra planer på G som innabär andra resmål... men det kommer jag att avslöja senare när allt är klart...

Jag tror aldrig jag har lekt så mycket som jag gjort idag, pust, barn blir verkligen aldrig trötta... Alla mina favvisbarn var här idag, och en efter en har de kastat sig runt halsen på mig... underbart med uppmuntran... Det har varit allt från fingerlekar, kull, fäktning och kurra-gömma... och däremellan vill ju hästarna ha sin uppmärksamhet... pust... dagen har gått jättefort... och mitt uppe i allt detta så ville de ha hjälp med en av lektionerna! Av mig!? En voltigelektion!? Jag kan ju inget om sånt... Och dessutom pratar inte de ordinarie voltiege-tränarna ett ord engelska... men det fungerade det också.... lite av en utmaning och jag tror att jag var räddast av alla... små barn på hästryggen, klängandes och hängandes och ståendes och bakofram och UTAN HJÄLM! Man kan ju få hjärtklappning för mindre... som tur var så behövde jag bara koncentrera mig på hästen...



Och i morgon ska jag ut med mina underbara väninnor Debora och Flavia, en trevlig lunch med bra väder och sedan bio på det... Kommer att bli trevligt... och som inte det vore nog så ska jag och Claudia ut och göra stan på måndag...

Så just nu känns livet underbart!
Kram/Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0