Campinas i helgen...

Hejsan Hoppsan

Vi tar en bit i taget, som jag skrev tidigare så var det ju tävlingar förra veckan... Bilderna får väl tala för sig...

Julia (det var hennes familj jag åkte dit med) i full kareta i omhoppningen på hästen Kid Bonanza, höjden var 80 cm och omhoppningen stod mellan henne och hennes kusin, båda från klubben så klart...



Prisutdelning...


...och fotografering... (längst till vänster är Rodrigo och Claudia, tränare på gården och mina kollegor)


... och glädjeyra över att ha blivit Champions i år igen ;D


Och så har vi mannen som ser till att jag arbetar ordentligt, stolt hästskötare till vinnaren...


till sist en stolt lillebror...


Eventuellt kommer det fler bilder från tävlingen jag har bett familjen att skicka över dem...

Det kommer även fler bilder framöver, jag har aldrig kallat mig själv för linslus, men det verkar som jag fastnar på bild lite här och var, här om veckan kom det en fotograf till klubben för att fotta hästar och omgivning, han skulle promt ha med mig på kort... även utestället vi var på förra helgen så snurrade kameror... väntar fortfarande på att få bilder skickade till mig från alla håll och kanter...

På söndag är jag bjuden på barbeque (tillsammans med de andra) på en av våra konkurrerande ridklubbar, det kommer att bli jättetrevligt, dock måste jag väl erkänna att jag inte riktigt hade koll på vad jag skrev under för när inbjudan kom... 

Ha det strålande!
Kram/Lina 

Kommentarer
Postat av: Maggan & Uffe

Vad roligt att se lite bilder med solsken på!

Ha det bra gumman.

Kram från Ma & Pa

2008-10-03 @ 10:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0