Idag har inte varit min dag...

Hej

Hoppas allt är bra där hemma...

Här har det väl kanske inte varit den bästa dagen för min del... den har kantats av hemlängtan och irritation... jag som normalt sett är en harmonisk människa har kännt mig som ett åskmoln mest hela dagen... har dock försökt hålla skenet uppe... Allt hade dock varit så mycket lättare om jag behärskade språket... men icke... hoppas på en bättre dag i morgon...

Lite bilder från en vanlig arbetsdag då...

Innan lektionen gör man ordning hästarna med all utrustning, sedan står de och väntar till det blir deras tur... Här är Snow Flake min lilla favvis...



Sedan drar man åt sadelgjorden och kollar av utrustningen...


...efter det hjälper man eleven upp i sadeln, håller i hästen eller hjälper till att "kasta" upp dem om de inte når själva...


... och när allt är klart så går de iväg till lektionen...


... efter ca 40-45 minuter kommer de tillbaka och då gör man om proceduren igen, fast baklänges... Här på bilden kommer tränaren Franco tillbaka från lektionen med hästen Kioma samt ryttare...

Inte mycket skrivet idag, tyvärr inte på humör... hoppas på en bättre dag i morgon...
Kram/Carolina

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej tack för att du kom ihåg mej på min årsdag!

Hoppaas att det känns lite bättre idag!

Inte så roligt när allt känns trisst...



Ha de bra så länge så hörs vi av! Kram

2008-10-18 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0