Internattrassel....

Okej, jag ska försöka förbättra mig på att skriva, prblemet den senaste veckan har varit internetet som helt plötsligt fått föt sig att inte släppa in mig pga någon säkerhetsnyckel.... förhoppningvis ska det bli ändring på det i morgon då någon snäll datakunnig person ska övertalas att komma hit och lösa bekymmren, änn så länge får jag låna ett trådlöst internetkort (med dålig teckning), men lika glad är jag för det....

Här rullar det på i lagom tempo, lite rida, lite jobba, lite slappa, lite äta osv osv. Var med till en tävling i helgen i Campinas, underbar tävlingsplats, och så det kan gå, vi blev mästare även denna gång ;D Jag kan ju verkligen ta på mig äran för det, eller inte... men jag stöttar mina kollegor, elever och hästar till 100 %, jag ska uppdatera med lite bilder asap, så snart vi fått ordning på nätet...

Jag har också varit ute och festat i Sao Paulo, det är som att festa hemma i sverige, trevliga vänner som vill att man ska dricka så mycket som möjligt, skräningt liveband som man inte hör vad de sjunger (eller förstår i mitt fall) och en massa folk... Bruno var gullig nog att hålla sig nykter och körde, allt för att hålla deras lilla svenska maskot under uppsikt så hon inte hittar på något bus....

Jag lovar att uppdatera er mer så snart internet snurrar som det ska...
Saknar er alla!
Kram/Lina

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej stumpan ! Verkar som att du har det ganska bra iaf ! :) Vill ha mer uppdatering sen när internet har löst sig lite bättre och MASSA bilder :) puss o kram Sophie

2008-10-02 @ 23:11:52
URL: http://sophiehammarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0