Om man nu ska bli dålig, varför bli det så långt hemmifrån...

Hejsan!

Tjatet om min knöl i nacken fortsätter... Åkte med Caludia till apoteket idag för att se om det hade någon aning och/eller bra kur för att få bort den... Killen i kassan kollade och skakade på huvudet, frågade varifrån jag kom och sa sedan att han inte hade en aning... Han hävdade att det kunde vara en inflammation i muskeln i nacken och han tyckte att jag borde uppsöka läkare för att röntka knölen för att "få den identifierad..." Fortsättning följer...

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera med bilder, jag ska försöka bättra mig... det blir liksom inte mycket bilder tagna under vardagarna...

Och som svensk jag är så måste jag ju kommentera vädret... SOLEN SKINER! Peppar, peppar... Idag har det varit hutlöst varmt... men jag gnäller inte, tro inte det... åkte nog bara på en lättare släng av vätskebrist, blev lite dizzy under den tidiga eftermiddagen... ooops, ska man binda fast hästarna när man hanterar dem... snälla som de är så står de ju i alla fall kvar (icke uppbundna) medan man tar en promenad och gör något annat... skärpning Carro...

Okej, lite bilder då....


Entren in till "Centro Hipico Capi", vid hästen går man in till restaurangen.... 


Exotiskt... Bananklasar hänger precis brevid ridbanan...


Den nyrenoverade baren, visst blev det fint... den är inte inflyttad ännu....


Utsiken från "mitt stall" ut över ridbanan, upp mot länktare och baren...

Måste kila nu, ha det strålande
Karm/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0